Ofte stillede spørgsmål

Fungerer 24syv på CarPlay, Chomecast og lign?

På nuværende tidspunkt fungerer appen med Siri, men vi arbejder på at være til stede på alle platforme, såsom CarPlay, Sonos og Google Home.

Jeg har problemer med at logge ind. Kan I hjælpe?

Tjek først, om du har skrevet din mailadresse korrekt - og at det er samme mailadresse, som du har brugt til at oprette din profil. Hvis mailadressen er korrekt, og du stadig ikke kan logge ind, så tryk på ‘glemt adgangskode’. Så sender vi en ny kode.

Hvad får jeg som gratis lytter på 24syv?

Som gratis lytter har du adgang til fem minutters nyheder og alle gratis podcast. Du har begrænsede muligheder for at gøre nyhederne til dine nyheder. Hvis du vil vælge kategorier, indstille tiden på dit nyhedsoverblik og lytte uden afbrydelser, kan du opgradere til Premium.

Jeg kan ikke oprette et medlemskab gennem App Store grundet indstillinger på min iPhone. Hvordan løser jeg det?

Problemet løser du ikke i appen, men i de generelle indstillinger på din iPhone.

1. Åben ‘Indstillinger og vælg ‘Skærmtid’
2. Vælg ‘Indhold og anonymitet'
3. Vælg ‘Køb i iTunes og App Store'
4. Vælg ‘Køb i app’ og indstil til ‘Tillad’

Hvordan sletter jeg min bruger?

Skriv til os på support@24syv.dk såfremt du vil have din data slettet. Vi besvarer din mail så hurtigt vi kan. Læs de fulde medlemsbetingelser her.

Hvordan opsiger jeg mit Premium-medlemskab?

1. Åbn appen og gå ind på ‘Min side’
2. Tryk på ‘Administrer medlemsskab’
3. Hvis du har købt via App Store eller Google bliver du omdirigeret til App Store eller Google Play.
4. Hvis du har købt gennem vores hjemmeside skal du indtaste login-oplysninger
5. Herefter kan du afmelde ved at trykke ‘Opsig abonnement’. Du vil have adgang til dine Premium-fordele lidt tid endnu, da de først ophører, når din abonnementsperiode udløber.

Har du andre spørgsmål?

Kontakt os. Vi svarer indenfor 2-3 hverdage.

Send besked